سخنان نماینده لاهیجان و سیاهکل در مورد سومدیریت مسئولان وزارت جهاد سازندگی

نوشته شده توسط کیومرث شیدایی سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ساعت ۱۴:۴۶ - گروه خبری اقتصادی - مکان : گیلان لاهیجان

سخنان  نماینده لاهیجان و سیاهکل در مورد سومدیریت مسئولان وزارت جهاد سازندگی

منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان با سومدیریت مسئولان وزارت جهاد کشاورزی بلاتکلیف مانده است

دکتر رسول فرخی میکال در گفت و گو با شبکه سبز، با انتقاد از وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با عدم اختصاص زمین برای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در سال 89 مجوز منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان از سوی دولت برای اجرایی شدن ابلاغ شده بود اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این رابطه صورت نگرفته است.

وی افزود: پیگیری هایی از سال 99 برای اجرایی شدن این مصوبه صورت گرفته است و مجوز اجرایی شدن آن از سوی استانداری اخذ گردید اما هنوز زمین منطقه ویژه تعیین تکلیف نشده و با بهانه جویی ها از این موضوع استنکاف می کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس عنوان کرد: بنابراین روی این موضوع تاکید می کنم که مدیرکل منابع طبیعی استان و همچنین مسئولان وزارت جهاد کشاورزی باید تا پایان سال جاری وضعیت زمین منطقه ویژه اقتصادی را مشخص کنند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: وزیر جهاد کشاورزی باید برای انجام این کار یک گروه کارشناسی را به حوزه انتخابیه اعزام کنند و وضعیت زمین منطقه ویژه اقتصادی را مشخص کنند و دست از کم کاری بردارند قطعا با منطقه ویژه اقتصادی می توانیم وضعیت اقتصادی، اشتغال و معیشت منطقه را متحول کنیم.

وی اظهار کرد: ناگفته نماند که با وزیر جهاد در این رابطه صحبت هایی مطرح شد اما قول بررسی دادند که این دستور کافی نبوده و باید اقدام عملیاتی انجام دهند و انتظار می رود آقای وزیر سفری به استان داشته باشند تا این موضوع را برطرف کنند.

تصاویر خبر
برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام