دکتر عاشوری سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه لاهیجان

نوشته شده توسط خبر نگار سبز دوشنبه ۱۴۰۱/۶/۱۴ ساعت ۰۶:۴۳ - گروه خبری اجتماعی - مکان : گیلان لاهیجان

دکتر عاشوری سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه لاهیجان

وی با بیان اینکه که در ماه آذر روز‌های مبارکی وجود دارد، ادامه داد: ۷ آذر سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان است و ۱۶ آذر ماه هم به مناسبت شهادت ۳ شهید دانشگاه تهران به نام روز دانشجو نام‌گذاری شده است.

عاشوری با بیان اینکه، دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۶۱ با توجه به ظرفیت پذیرش محدود در دانشگاه‌های دولتی و با حمایت حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شده، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی دهه‌های تثبیت، افزایش کمیت و کیفیت را گذرانده و در دهه چهارم فعالیت خود به دنبال رقابت با دانشگاه‌های مطرح کشور و جهان است.

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه هم اکنون بیش از یک میلیون و دویست هزار دانشجو در بیش از ۳۵۰ واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در حال ادامه تحصیل می‌باشند، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از ۲۰ میلیون متر مربع فضای آموزشی بزرگترین دانشگاه حضوری در جهان می‌باشد.

وی با اشاره به ۷ آذر ماه سال ۶۷، سالروز تأسیس واحد لاهیجان ادامه داد: هم اکنون واحد لاهیجان دارای ۷۶۰۰ دانشجو می‌باشد که ۲۲۰۰ دانشجو را در ترم جدید جذب نموده که ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

ویدیو خبر
برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام