دریافت مجوز فعالیت برای (کافه کارآفرینی ) در لاهیجان

نوشته شده توسط کیومرث شیدایی سه شنبه ۱۴۰۱/۶/۲۹ ساعت ۱۴:۴۶ - گروه خبری علمی - مکان : گیلان لاهیجان

دریافت مجوز فعالیت برای (کافه کارآفرینی ) در لاهیجان

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اعلام کرد که دانشگاه آزاد واحد لاهیجان مجوز راه‌اندازی مرکز کافه کارآفرینی را کسب کرد.

مجید عاشوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ، این دانشگاه را از واحد‌های پیشرو در تقویت حوزه کارآفرینی عنوان و اعلام کرد: واحد لاهیجان مجوز کافه کارآفرینی در چارچوب مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی را کسب کرد.

دکتر عاشوری اضافه کرد: براساس شیوه‌نامه راه‌اندازی کافه کارآفرینی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از همکاران طرح در شیوه‌نامه، واحد‌های دانشگاهی هستند.

همچنین  عنوان کرد: یکی از وظایف این مرکز ایجاد شبکه سیال برای خلق نوآوری است و با تجهیز فضای مرکز درصددیم میزبان تیم‌ها و گروه‌های مختلف اعم از کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و صاحبان ایده باشیم تا با تبادل اطلاعات و اجرای پروژه‌های کاری و نوآورانه همکاری کنند.

 دکتر عاشوی ا ضافه کرد: اخذ مجوز با پیگیری دفتر ارتباط با صنعت و دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و همکاری اداره توسعه کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان انجام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، تسهیل‌گری در برقراری تعاملات اجتماعی بین کارآفرینان با دانشجویان، ایجاد فضای ارتباطی مناسب بین صاحبان ایده، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، ایجاد فضای مناسب برای مرکز مشاوره و شتاب‌دهنده‌ها با صاحبان ایده را برخی از اهداف مرکز کافه کارآفرینی برشمرد.


تصاویر خبر
برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام