تاکید نماینده لاهیجان بر تبدیل وضعیت کارکنان دولت

نوشته شده توسط خبر نگار سبز پنجشنبه ۱۴۰۱/۶/۱۰ ساعت ۲۰:۴۰ - گروه خبری اجتماعی - مکان : گیلان لاهیجان

تاکید نماینده لاهیجان بر تبدیل وضعیت کارکنان دولت

                به گزارش خبرنگار ایرانیان سبز لاهیجان،رسول فرخی میکال در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: از تلاش صادقانه شما جهت رفع مشکلات مردم در سفرهای استانی تشکر می کنم، اما مردم از افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی به شدت نگران هستند، لذا ضرورت دارد جهت حل این مشکلات عمومی کشور اقدام لازم را انجام دهید.

وی در تذکری خطاب به رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، بر ضرورت تبدیل وضعیت کارکنان دولت، قراردادی، شرکتی، حجمی و… تاکید کرد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس تذکری نیز به وزیر راه و شهرسازی داد و خاطرنشان کرد: باید در تخصیص اعتبار پروژه میدان گیل شهرستان لاهیجان و جاده سیاهکل تسریع کرده و راه های روستایی لاهیجان و سیاهکل مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرخی همچنین در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان بر ضرورت تجهیز و تامین نیروی انسانی بیمارستان های سیاهکل، لاهیجان و دیلمان تاکید کرد و افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تامین اعتبار ملی برای مجتمع فرهنگی لاهیجان و سیاهکل و حل مشکل زمین های اوقافی این شهرستان ها اقدامات لازم را انجام داده و اداره فرهنگ سیاهکل را راه اندازی کند.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت اجرای قانون رتبه بندی معلمان تاکید کرد و از وزیر کشور خواست تا پروژه های عمرانی و تامین ماشین آلات شهرداری های کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت را در اولویت قرار داده و در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در تذکر به وزیر نیرو خواستار تامین کابل خود نگه دار و تخصیص اعتبار به شرکت آب و برق شهرستان سیاهکل و تامین اعتبار برای آب روستاهای شهرستان حوزه انتخابیه شد.             

برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام