نگارش کتاب توسط دانش آموز دبستان سما لاهیجان

نوشته شده توسط کیومرث شیدایی سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۱ ساعت ۱۴:۴۸ - گروه خبری فرهنگی - مکان : گيلان لاهیجان

نگارش کتاب توسط دانش آموز دبستان سما لاهیجان

نگارش کتاب توسط دانش آموز دبستان سما لاهیجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ایرانیان سبز، دانش آموز پایه سوم دبستان پسرانه سما لاهیجان با هدایت تیم پژوهش مدارس سما لاهیجان و سیاهکل موفق به چاپ کتاب داستان ماجراهای ببر و زرافه کوچولو شد.

ماهان بابائی مراد دهنده دانش آموز پایه سوم دبستان پسرانه سما لاهیجان با هدایت و راهنمایی های جناب آقای ایمان سهرابی مقدم و سرکار خانم شیرین زاهدی نیا کتاب داستان ماجراهای ببر و زرافه کوچولو را به چاپ رساند. واحد پژوهش مدارس سما لاهیجان و سیاهکل با پیروی از سیاست های سازمان سما، توسعه و تعمیق و نهادینه کردن فرهنگ و روحیه پژوهش در مدارس خود را جز اولویت های اصلی خود میداند. این دانش آموز با طرح دیده شو که تابستان ۱۴۰۲ در واحد پژوهش مدارس سما لاهیجان و سیاهکل برگزار شد، کشف استعداد و پس از جلسات متعدد با آقای ایمان سهرابی مقدم و خانم شیرین زاهدی نیا موفق به چاپ کتاب شد.

مدیر کل مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار کرد: امیدواریم مدارس سمای لاهیجان کماکان در شهرستان پیشتاز آموزش ‏نوین، کار‌های بزرگ فرهنگی و پژوهشی باشند و همیشه بر قله افتخار در کشور قرار گیرند.

دکتر مهدی هاتف بیان کرد: چاپ کتاب داستان «ماجراهای ببر و زرافه کوچولو» توسط دانش‌آموز ‏دبستان پسرانه سمای لاهیجان، نشان از ‏بالا بودن سطح علمی مدارس سما دارد که این مهم بسیار ارزشمند بوده و وزانت مدارس سما را در ‏عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ... نشان می‌دهد.

خاطرنشان می شود مدارس سما لاهیجان و سیاهکل دارای ۸ مدرسه و بیش از ۱۵۰۰ دانش آموز می باشد که در دو سال اخیر حدود ۷۰ درصد رشد دانش آموز داشته است.

تصاویر خبر
برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام