شمار بستری‌شدگان کرونایی در گیلان رو به افزایش است

نوشته شده توسط مهرداد نوروزی دافچاهی یکشنبه ۱۴۰۱/۶/۶ ساعت ۰۸:۲۲ - گروه خبری اجتماعی - مکان : گیلان رشت

شمار بستری‌شدگان کرونایی در گیلان رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، براساس آخرین اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در حال حاضر 234 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند؛ لازم به ذکر است که روز گذشته آمار کل بستری‌شدگان کرونایی در استان 211 نفر بود.

به گفته فردین مهرابیان 66 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته به آمار بستری‌شدگان کرونایی در استان گیلان افزوده شده‌اند و در روزهای اخیر شاهد روند تدریجی افزایش آمار بیماران جدید کرونایی در استان گیلان هستیم.

آمار بیماران کرونایی همچنان در تلاطم است و 47 نفر از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان گیلان به دنبال وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند. 

طبق آخرین اعلام رنگ‌بندی کرونایی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر 14 شهرستان استان گیلان در وضعیت زرد کرونایی و 3 شهرستان ماسال، سیاهکل و لاهیجان در رنگ‌بندی نارنجی به سر می‌برند.

با توجه به اهمیت واکسیناسیون اکنون واکسن‌های سینوفارم، برکت، آسترازنکا، اسپایکوژن، پاستوکووک، پاستوکووک پلاس، رازی کووپلاس و فخرا در 467 مرکز واکسیناسین در استان گیلان تزریق می‌شود و 227 مرکز واکسیناسیون نیز در رشت فعال است.

برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام