نشست خبری مدیریت شعبه شرق گیلان بیمه دی

نوشته شده توسط کیومرث شیدایی دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ساعت ۰۶:۵۵ - گروه خبری اجتماعی - مکان : گيلان لاهیجان

نشست خبری مدیریت  شعبه شرق گیلان بیمه دی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ایرانیان سبز ، اسدی مدیر شعبه شرق گیلان بیمه دی در گفتگو با خبرنگار ما در آستانه سوم اسفند ، سیزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی  ، با اشاره به سطح توانگری یک این شرکت ، اظهار داشت : ۲۰ درصد قرارداد درمانی کشور برعهده شرکت بیمه دی است و در شرق گیلان ۲۳ هزار بیمه شده طرف قرارداد دارد.

وی با اشاره به اینکه بیمه دی در حال حاضر ۴۸ شعبه فعال و ۱۳۰۰ نمایندگی و کارگزار دارد ، افزود : سرمایه شرکت در سال جاری ۹۵۰۰ میلیارد ریال است که با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده به ۲۰ هزار میلیارد ریال می رسد.

اسدی افزود : در حال حاضر ۹۶۰۰ مرکز فعال درمانی در کشور شامل بیمارستانها ، مراکز درمانی ، کلینیک ها و پاراکلینیک ها در کشور تحت قرارداد این شرکت هستند که از این تعداد ۹۸ مرکز در شرق گیلان قرار دارد.

مدیریت شعبه لاهیجان بیمه دی با تاکید بر اینکه تمامی محصولات بیمه ای در این شرکت به مردم ارائه می شود ، گفت : دیدگاه و هدف گذاری شرکت بر پایه بیمه درمان تکمیلی است.

وی مهمترین بیمه گران طرف قرارداد بیمه دی را بنیاد شهید و امور ایثارگران با نزدیک به ۲ میلیون بیمه شده خواند و گفت : دانشگاه آزاد ، قرارگاه خاتم ، اداره صمت استان ، نظام مهندسی گیلان ، بیمارستانهای میلاد و شفای لاهیجان ، سندیکای چای و اصناف لاهیجان و لنگرود از مهمترین از دیگر بیمه گران طرف قرارداد ما هستند.


تصاویر خبر
برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام