کشف 403 فقره انواع سرقت درطرح 4 روزه پیشگامان

نوشته شده توسط خبر نگار سبز شنبه ۱۴۰۲/۹/۱۱ ساعت ۱۶:۱۸ - گروه خبری اجتماعی - مکان : گيلان لاهیجان

کشف 403 فقره انواع سرقت درطرح 4 روزه پیشگامان

فرمانده انتظامی استان در شهرستان لاهیجان از کشف 403 فقره انواع سرقت در اجرای طرح 4 روزه پیشگامان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح در مجموع هزار و 347 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 

به گزارش خبرنگارسبز سردار " عزیزالله ملکی" در حاشیه نمایشگاه دست آوردهای های طرح 4 روزه پیشگامان با محوریت پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان لاهیجان با اشاره به عملکرد مطلوب پلیس در اجرای این طرح، گفت: طرح پیشگامان با محوریت مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و با بکار گیری 6 هزار و 500 نیروی پلیس، پلیس‌های افتخاری و گشت رضویون در سطح استان اجرا شد. 

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح 403 فقره انواع سرقت در سطح استان کشف شد، افزود: 3 دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و 311 سارق نیز دستگیر شدند. 

این مقام ارشد انتظامی برخورد با سارقان و معضل مواد مخدر را یک مطالبه مردمی اعلام کرد و اذعان داشت: در راستای اجرای این طرح 4 روزه، 41 کیلو و 900 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به استمرار اینگونه طرح ها در استان با هدف بالا بردن حس آرامش و امنیت در شهروندان بیان داشت: در اجرای این طرح در مجموع هزار و 347 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی در پايان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس بر مقابله و پیشگیری از سرقت تصریح کرد: مردم و مسئولان با انجام هر چه بهتر وظایف محوله و همراهی و همدلی با پلیس می توانند فرزندان خدوم این کشور را در بالا بردن بیش از پیش کیفیت خدمت رسانی یاری نمایند. 


تصاویر خبر
برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام