تبریک دکتر طهرانچی به مناسبت سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی

نوشته شده توسط کیومرث شیدایی دوشنبه ۱۴۰۲/۳/۱ ساعت ۰۸:۰۱ - گروه خبری علمی - مکان : گيلان لاهیجان

تبریک دکتر طهرانچی به مناسبت سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر طهرانچی فرارسیدن سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را به اساتید، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه تبریک گفت.
دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را به اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

بسمه تعالی
با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم(ص) و اهل بیت کرامش (ع) که چراغ راه بشریت‏‌اند
فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی را به اعضای این خانواده بزرگ و خدمتگزار به عرصه علم و دانش تبریک می‌گویم.
بی شک دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در عرصه های علمی و اجتماعی محسوب می‌‏شود که حیات خود را مدیون حمایت پربرکت امام راحل، رهنمودها و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش ارزنده ارکان این مجموعه است و این اقبال اجتماعی به دانشگاه نشان می دهد که مسیر و هدف گذاری درستی ترسیم شده است و موفقیت‌های بزرگی که در این دانشگاه رقم می‌خورد، به دلیل مشارکت و تعامل همه بخش‌های دانشگاه است.
امروز در دانشگاه آزاد اسلامی به تأسی از اندیشه‌ها و گفتمان امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری به دنبال تحولی کارآمد هستیم. به همین جهت، اجرای برنامه راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی براساس آمایش منطقه‌ای، اجتماعی، اقتصادی و فناوری در استان ها در دستور کار قرار گرفته که با وجود این شبکه دانشگاهی، می‌توان به هدف تعیین شده دست پیدا کرد.
نکته کلیدی این است که دانشگاه آزاد اسلامی طی این سالها به همت اعضای هیأت علمی و کارکنان خود توانسته تحولی مهم در عرصه آموزش عالی، پژوهش و فناوری آغاز و شعار «توانا بود هرکه دانا بود» را در مسیر مرجعیت علمی دنبال کند. جا دارد از زحمات همه اعضای هیات علمی دلسوز و کارمندان خدوم تشکر و قدردانی کنم که با پشتکار و جدیت موجب پیشرفت این دانشگاه شده‌اند.
در دهه پیش‏رو، نسخه سرآمدی و پاسخگویی مبتنی بر سند تحول و تعالی دانشگاه، حرکت به سمت اعتمادسازی برای توانمندسازی جوانان است تا مسیر دانایی را به توانایی برسانیم و برای تحقق چنین خواسته ای نیازمند علم بینش‌ساز، گرایش‌ساز و کنش‌ساز هستیم؛ مسلماً دانایی باید منجر به توانایی و توانایی دانشگاه نیز به توانایی کشور در حل معضلات بیانجامد.
الگوی دانشگاه آزاد اسلامی برای اصلاح نظام آموزش عالی، اتصال دانشگاه به جامعه است و برای آن مفهوم «سرا» را مطرح کرده‌ تا مانند رشته‌های علوم پزشکی، بتوان یک محیط تربیت عملی برای تمامی رشته‌ها داشته باشد. این هدف در جامعه منجر به حل چالش‌ها و پاسخگویی به مسایل، افزایش معرفت، مهارت و نوآوری می‌شود. مطمئناً افزایش دانش و قدرت تفکر به حل مسئله و ایده‌ پردازی می‌انجامد.

یکی دیگر از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در سال ‏جاری توجه به معیشت و مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان است و می‏‌کوشیم در سال جدید به این هدفگذاری معنا ببخشیم تا بدین وسیله قدردان زحمات این خانواده شریف باشیم.
در پایان، مجدداً سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را به استادان دلسوز، همکاران خدوم و دانشجویان عزیز این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت می‏‌گویم. عزت و توفیق روز افزون همگان را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در راه خدمت به کشور و مردم عزیز ایران اسلامی سربلند باشیم.
محمدمهدی طهرانچی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی


تصاویر خبر
برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام