رئال مادرید 1-1 منچسترسیتی

نوشته شده توسط کیومرث شیدایی چهارشنبه ۱۴۰۲/۲/۲۰ ساعت ۱۴:۰۳ - گروه خبری ورزشی - مکان : گيلان لاهیجان

رئال مادرید 1-1 منچسترسیتی

به گزارش خبرنگار سبز پایگاه خبری ایرانیان سبز رئال مادرید و منچستر سیتی در دور رفت از مرحله نیمه هایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و منچسترسیتی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.
ضد حملات تیم آنچلوتی علیه بازی مالکانه گواردیولا، خلاصه آن چیزی بود که در بازی شاهد بودیم. منچسترسیتی نیمه اول را با حملات پردامنه خود آغاز کرد و چند موقعیت نصفه‌ونیمه را توانست برای خود ساخته‌‌وپرداخته کند؛ اما دفاع مستحکم رئالی‌ها و البته دیواری به نام تیبو کورتوا مانع از گلزنی سیتیزن‌ها می‌شد. در آن سوی میدان، رئال مادرید به محض باز پس گرفتن توپ، ضد حمله‌ای را به سوی دروازه ادرسون تدارک می‌دید. دقیقه 36 مسابقه، تیم آنچلوتی به آن‌چه که می‌خواست رسید؛ همکاری عالی لوکا مودریچ با ادواردو کاماوینگا، مدافع فرانسوی را صاحب توپ کرد و پاس او وینیسیوس را در پشت محوطه جریمه سیتی صاحب توپ کرد و شلیک زیبا و مهارنشدنی ستاره برزیلی به تور دروازه ادرسون بوسه زد. بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود رئال مادرید به اتمام رسید.
جریان حاکم بر بازی در نیمه دوم نیز ادامه داشت؛ اما با این تفاوت که رئالی‌ها عطش به ثمر رساندن گل دوم‌شان را نیز داشتند تا گام اول را محکم‌تر بردارند. پس از موقعیتی که د‌ی‌بروین در ابتدای نیمه اول از دست داد، شاگردان آنچلوتی  فرصت‌هایی را خلق کردند و در یکی‌دو صحنه نیز به تصمیم داور مسابقه مبنی بر اعلام نکردن پنالتی اعتراض داشتند. اما خلاف روند بازی در این دقایق، بالأخره در دقیقه 67 مسابقه سد تیبو کورتوا فرو ریخت؛ پاس اشتباه کاماوینگا، رودری را صاحب توپ کرد و پس از آن، توپی که توسط گندوغان برای دی‌بروین کاشته شد، به زیباترین شکل ممکن توسط ستاره بلژیکی به تور دروازه رئال مادرید چسبید تا دی‌بروین جواب گل زیبای وینیسیوس را با شوتی دقیق داده باشد. رئال مادرید که به پیروزی در برنابئو نیاز داشت، برای گل دوم روانه دروازه ادرسون شد و می‌توانست توسط ضربه سر کریم بنزما و شوت دیدنی اورلین شوامنی که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود، به گل برسد؛ اما واکنش‌های خوب سنگربان برزیلی سیتیزن‌ها مانع از پیروزی تیم آنجلوتی شد. بازی در نهایت با همین نتیجه 1-1 به اتمام رسید تا همه چیز موکول به بازی برگشت دو تیم در استادیوم اتحاد شود.

تصاویر خبر
ویدیو خبر
برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام