دکتر فرخی : حل مشکل مسکن جوانان در اولویت برنامه های وزارت راه

نوشته شده توسط کیومرث شیدایی سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ساعت ۱۵:۰۱ - گروه خبری اجتماعی - مکان : گیلان لاهیجان

دکتر فرخی : حل مشکل مسکن جوانان در اولویت برنامه های وزارت راه

حل مشکل مسکن جوانان در اولویت برنامه های وزارت راه باشد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: از مهم ترین اولویت های آقای بذرباش حل مشکل مسکن جوانان باشد چرا که این موضوع یک چالش اساسی بوده که گریبان گیر جوانان کشورمان شده است.

رسول فرخی میکال به پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی های مدیران موفق این بوده که فرصت ها و تهدیدهای جامعه هدف را در نظر بگیرد و با یک نگاه همه جانبه تصمیمات لازم را اتخاذ کند و یقینا بهره وری مورد نیاز در این تصمیم گیری ایجاد خواهد شد.

عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس افزود: آقای بذرباش در پست های مختلفی که به عنوان مدیر حضور داشته اند نشان داده که توانمندی لازم را برای انجام کارهای مهم دارد اگرچه برخی از دوستان گله مند هستند که از تخصص لازم برخوردار نیست اما معتقدم می تواند مدیریت خوبی را ارائه دهد چرا که از تیم منسجم و متخصصی برخوردار است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس بیان کرد: ناگفته نماند که آقای بذرپاش توانایی بکارگیری مدیران توانمند در وزارتخانه راه و شهرسازی را دارا است و از روحیه جهادی و انقلابی هم برخوردار بوده لذا این ویژگی می تواند برای بحران های موجود در وزارتخانه کارساز باشد.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: از مهم ترین اولویت های آقای بذرباش حل مشکل مسکن جوانان باشد چرا که این موضوع یک چالش اساسی بوده که گریبان گیر جوانان کشورمان شده است همچنین باید از همه ظرفیت های موجود برای بهبود بخشیدن به وضعیت محورهای مواصلاتی استفاده لازم را ببرد.

تصاویر خبر
برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام