اسدالله عباسی استاندار گیلان -پژوهش‌های دانشگاهی زیربنای فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی

نوشته شده توسط کیومرث شیدایی دوشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ساعت ۰۷:۵۲ - گروه خبری علمی - مکان : گیلان لاهیجان

اسدالله عباسی استاندار گیلان -پژوهش‌های دانشگاهی زیربنای فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی

لاهیجان خبرنگار سبز، اسدالله عباسی استاندار گیلان در برنامه  سفر دوره‌ای و بازدید میدانی از استان گیلان و بررسی و ارزیابی مشکلات و موانع موجود شهرستان‌های مختلف استان گیلان سفری به شهرستان لنگرود داشت و از «مرکز تحقیقات علوم  شیلاتی و فنون دریایی  دکتر کیوان» دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان مستقر در چمخاله بازدید کرد.

جناب استاندار عباسی در این بازدید فرمودند که فعالیت‌های پژوهش‌محور و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان بسیار مطلوب است و همواره این دانشگاه در عرصه‌های مختلف در راستای رفع مشکلات استان از دانشگاه‌های پیشگام بوده و در حل مسائل موجود استان گیلان و شهرستان لاهیجان با بخش‌های مختلف ادارات و سازمان‌های مختلف همکاری داشته است.

استاندار گیلان جناب آقای اسدالله عباسی از بخش‌های مختلف مرکز تحقیقات بزرگ علوم شیلاتی و فنون دریایی دکتر کیوان چمخاله دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ازجمله موزه ماهی‌شناسی و آبزیان این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید دکتر مجيد عاشوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و علي صادق‌پور رئیس مرکز تحقیقات علوم شیلاتی و فنون دریایی دکتر کیوان استاندار را همراهی کرد.

تصاویر خبر
برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام