اطلاعیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پیرامون وقایع اخیر

نوشته شده توسط زهرا صفرزاده دوشنبه ۱۴۰۲/۵/۲ ساعت ۰۷:۵۴ - گروه خبری اجتماعی - مکان : گيلان

اطلاعیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پیرامون وقایع اخیر

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان پیرامون وقایع اخیر ، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، متن اطلاعیه به شرح زیر صادر کرد.

از ابتدای دولت انقلابی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره بر مدار اصول ارزش‌های اسلامی و انقلابی که میثاق بین خود و مردم شریف و نجیب ایران بوده حرکت کرده است. یکی از این اصول اصلی، فسادستیزی از هر نوعی و در هر سطحی است.

به اطلاع همه مردم عزیز و شریف استان گیلان می‌رساند که اخیراً بلافاصله پس از ایجاد شائبه‌ خطای مدیر سابق این مجموعه، با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ویژه وزیر در استان حاضر و تمام ابعاد این موضوع با حضور دستگاه‌ قضایی با دقت بررسی شد و برای ایجاد فضای مناسب برای تحقیقات بیشتر و انجام بی‌خلل خدمات و فعالیت‌های مستمر فرهنگی هنری، سرپرست جدیدی برای اداره کل تعیین شد.

همه اهالی استان به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بدانند که رویه دولت انقلابی این است که حتی شائبه‌ فساد را هم بر نمی‌تابد و با یقین به اینکه یگانه دستگاه مرجع برای قضاوت نهایی و عادلانه قوه قضائیه است، بدون هیچ گونه پیش داوری و تخریب حیثیت و آبروی افراد، پرونده موضوع را که حاوی ابهامات بسیار است، برای بررسی‌های بیشتر و رسیدگی‌های دقیق به دستگاه قضا ارجاع داده تا با اجرای عدل و انصاف، حقیقت را کشف و قضاوت نهایی را اتخاذ کند.

در عین حال اجازه نمی‌دهیم شبکه‌های معاند، خارج‌نشین، خناسان و بدخواهان مردم ایران این موضوع شائبه‌دار را دستمایه تضعیف جبهه فرهنگی پرافتخار انقلاب اسلامی کنند.

تصاویر خبر
برای ثبت نظر خود باید وارد سایت شوید ورود یا ثبت نام